Każde zapytanie, które otrzymujemy wyceniamy indywidualnie. Ma to związek ze specyfiką branży drukarskiej (mnogością stosowanych materiałów, technik druku i różnicami w zapotrzebowaniu ilościowym klientów) a także tym, że nasza drukarnia nie działa w formule zwykłego sklepu internetowego. Za każdym razem pytamy o wasze potrzeby i wymagania dotyczące ceny, czasu wykonania, jakości i innych kluczowych kwestii. Na podstawie zebranych informacji staramy się zaproponować rozwiązanie szyte na miarę. Na Waszą miarę.
Aby otrzymać wycenę, napisz do nas mejla lub wiadomość przez formularz kontaktowy. Opisz, czego potrzebujesz: rodzaj produktów, ich liczbę, kolorystykę, materiały wykonania (np. bawełna w przypadku koszulek z nadrukiem), wielkość i miejsce zadruku, kolorystykę nadruku.
Jeśli masz już gotowy projekt, możesz go załączyć. Przyspieszy to proces wyceny. Jeśli potrzebujesz, abyśmy przygotowali projekt, także opisz jak najdokładniej swoje wymagania i dostarcz nam jak najwięcej materiałów (logotypy, grafiki, zdjęcia, adresy stron, itd.). Dzięki temu będziemy mogli dużo szybciej zadziałać w Twojej sprawie.
Odpisujemy do 24h od otrzymania wiadomości, choć zwykle nasze pszczoły uwijają się duuużo szybciej.
Jesteśmy otwarci na wszystkie formy dialogu z klientami. Pamiętajcie jednak, że zejście poniżej pewnych granic cenowych może sprawić, że nie zarobimy na ciężkiej pracy, którą wykonujemy, żeby dostarczyć Wam jak najlepsze produkty, tak szybko jak tylko się da. A musicie wiedzieć, że praca przy maszynach drukarskich, to czasem ostra harówka… którą mimo wszystko uwielbiamy <3
To zależy. Nie każdy materiał nadaje się do wykonania na nim nadruku. Zdarza nam się jednak znakować produkty, które nam przynosicie. Jeśli macie jakieś materiały, na których chcielibyście wykonać nadruk, najlepiej opiszcie nam je w zapytaniu i załączcie zdjęcia. Pamiętajcie też, że jako firma kupująca w hurcie mamy często dużo lepsze stawki w hurtowniach materiałów reklamowych niż klienci detaliczni. Dodatkowo dobrze potrafimy ocenić gatunek materiałów, dzięki czemu możemy przeprowadzić Was przez pole minowe branży reklamowej, w której z jakością produktów bywa… różnie.