Przejdź do treści
Zamówienie

Zamówienie

  • przez
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w drukarni lub zadać pytanie dotyczące wyceny napisz do nas mejla na adres biuro@beebart.pl albo skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce „kontakt”.

Czy mogę otrzymać próbki interesujących mnie produktów?

Co do zasady, nie wysyłamy próbek produktów. Korzystamy z najwyższej jakości materiałów reklamowych, które dostępne są do zakupu na rynku. Ufamy jednak naszym klientom i rozumiemy, że przy większych zamówieniach chcecie się czasem upewnić, że wszystko będzie jak należy. Jeśli potrzebujecie próbek produktów reklamowych lub nadruków, które chcecie zamówić w większej ilości dajcie znać. W zależności od tego, jak kosztowne będą to materiały, ustalimy wspólnie warunki i przygotujemy darmowy lub odpłatny zestaw próbek. 

Jakie sposoby płatności akceptuje Wasza drukarnia?

Przyjmujemy płatności przelewem na konto. W związku z powszechnością i łatwą dostępnością przelewów bankowych staramy się unikać płatności gotówkowych. Ułatwia nam to rozliczanie Waszych zamówień i sprawia, że proces zakupu jest bardziej przejrzysty. 

Czy mogę wydrukować coś na miejscu?

Raczej nie drukujemy  zamówień na miejscu w drukarni. Plotery drukarskie mają ustaloną kolejkę wydruku i co do zasady nie są przystosowane do drukowania pojedynczych kartek w małych formatach. Jeśli potrzebujesz w pilnym trybie wydrukować jakiś dokument, poszukaj w okolicy punktu ksero, który z pewnością pomoże w takim przypadku.